تبلیغات در سایت ما

سایت تفریحی و سرگرمی سی استار

تبلیغات
دوستان خواهشا نظر یادتون نره
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 83
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 36
  • بازدید دیروز : 27
  • ورودی امروز گوگل : 4
  • ورودی گوگل دیروز : 3
  • آي پي امروز : 12
  • آي پي ديروز : 9
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 2763
  • بازدید کلی : 28019
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.15.143.181
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    بیشتر از چه نوع مطلبی خوشتان می اید؟
    درباره ما
    به سایت تفریحی و سرگرمی خوش آمدید بخندید و از خندیدن لذت ببرید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی
    A

    انواع گرایشات جنسی

    انواع گرایشات جنسی

    انواع گرایشات جنسی
    گرایشات جنسی افراد خود شامل چند دسته میشود که این گرایش تابع عوامل ژنتیکی،شرایط محیطی و اختلالات جنسی و هورمونی و حتی انحرافات جنسی گسترده می شود.


    دگر جنس گرایی - هتروسکچوآل
    دگر جنس گرایی یا تمایل به جنس مخالف ،طبیعی ترین گرایش جنسی محسوب می شود و باعث تکامل و حفظ نسل بشر.


    همجنس گرایی - هوموسکچوآل
    تمایل به جنس موافق ، یک فرد همجنس گرا  تمایلی نسبت به جنس مخالف خود نداشته و ترجیح میدهد رابطه عاطفی و جنسی با جنس موافق خود داشته باشد، عوامل زیادی میتواند در هم جنس گرایی نقش داشته باشد نوع تریبیت (برخورد والدین در دوران کودکی، بعنوان مثال والدینی که خواستار داشتن فرزند پسر بودند اما چون صاحب فرزند دختر شده اند ظاهر او را همانند پسران ، موهای مدل پسرانه لباسهای پسرانه اسباب بازی های پسرانه هم بازی های پسر و برخورد پسرانه با وی  انتخاب نموده که در رشد عاطفی و جنسی تاثیر گذار بوده است)، عوامل ژنتیکی و هورمونی نیز تاثیر...

    بقیه در ادامه مطلب...

    علت پنهان ناتوانی جنسی همسران

    علت پنهان ناتوانی جنسی همسران

    علت پنهان ناتوانی جنسی در همسران
    آمارها نشان می‌دهد امروزه درصد زیادی از همسران به دلیل اختلالات و ناتوانی جنسی شریک زندگی‌شان، به بهانه‌های مختلف از ادامه زندگی مشترک سرباز می‌زنند. اختلالاتی که اغلب درمان‌پذیر بوده و اصل اساسی آن آگاهی از علل پیدایش و پشتکار در مهار و مداوای آن است.


    یکی از علل شایع اما پنهانی که موجب بروز اختلالات جنسی و رسیدن به درجاتی از ناتوانی جنسی در دو جنس زن و مرد می‌شود بیماری دیابت است؛ بیماری شایعی که در ایران رشد صعودی داشته و کمتر خانواده‌ای را می‌توان یافت که از مشکلات و دردسرهای آن بی‌خبر باشد. آثار و عوارضی که دیابت بر بدن می‌گذارد، یکی دوتا نیست و از فرق سر تا نوک پا​ ممکن است با علایم این بیماری درگیر شود. اما مهم‌ترین عارضه خانمانسوز آن که ​بر اثر بی‌توجهی در کنترل قند خون می‌تواند تیشه به ریشه خانواده بزند، اختلالات جنسی ناشی از آن است.

     

    نتایج تحقیقات نشان می‌دهد بیش از 20 تا 25 درصد بیماران دیابتی دچار مراحل شدید افسردگی و 40 تا 50 درصد آنها دچار حالات استرس و اضطراب هستند که از علایم هشداردهنده آن می‌توان به تشدید سردمزاجی جنسی، تغییر در خواب و خلق و خو، خستگی مداوم، تغییر حافظه، کم شدن اعتماد به نفس و احساس گناه اشاره کرد.

     

    بقیه در ادامه مطلب...

    ویژگی زن خوب برای ازدواج

    ویژگی های زن خوب برای ازدواج

    خواندن ذهن خانم ها سخت ترین کار دنیاست و زمانی که موضوع ازدواج در میان باشد واقعا ناممکن به نظر می رسد اما نگران نباشید؛ علائمی هست که به شما نشان می دهد آیا او به ازدواج فکر می کند یا نه.

    5 ویژگی زنانی که آمادگی برای ازدواج دارند
    1- زنی که آمادگی ازدواج دارد، برای خودش محدودیت و قیدو بندهایی خواهد داشت.
    او می داند که از رابطه چه می خواهد و این آشنایی را باید به کدام سمت ببرد. زنی که آمادگی برای ازدواج دارد نمی گذارد شما از وقت ارزشمندش استفاده بیهوده کنید. او می داند که این رابطه یا باید به سمت ازدواج برود و یا همه چیز همین جا تمام شود.این یکی از خصوصیات دختران خوب برای ازدواج میباشدکه مورد توجه مردان میباشد.

    او برای ازدواج برنامه ریزی کرده است، خودش را آماده کرده و درباره آن فکر می کند و حرف می زند. از به میان آمدن حرف ازدواج کهیر نمی زند، بلکه با خوشحالی درباره زندگی مشترک، بچه دار شدن، استقلال و زندگی خانوادگی صحبت می کند.

    زنی که قوانین خاصی برای خودش ندارد، در نتیجه هیچ برنامه ای برای ادامه رابطه ندارد، هیچ انتظار خاصی از یک مرد نداشته و هیچ شرط و محدودیتی برای او قائل نیست؛ چرا که به ازدواج فکر نمی کند.

    او بدون هیچ هدفی وارد رابطه ای شده که برایش پیش آمده و سیاست فعلی اش این است: «هر چه پیش آید خوش آید.» اگر در هر ساعت از شبانه روز که دلتان خواست می توانید با او تماس بگیرید یا بیرون بروید، اگر برای خودش احترام قائل نیست، اگر پوشش و رفتار درستی ندارد، پس نمی تواند زن زندگی شما باشد.

    زن باهوش می داند که اگر قرار است زدواجی صورت بگیرد، نباید به این سادگی از قوانینش کوتاه بیاید. زن کم هوش هم که به درد زندگی نمی خورد!

     

    بقیه در ادامه مطلب...

    اگر قربانی تجاوز جنسی شده اید...

    اگر قربانی تجاوز جنسی شده اید...

     اگر قربانی تجاوز جنسی شده اید بخوانید
    می گویند دردی که آن روز در دل‌تان نشسته، تا آخرین روز زندگی‌تان آرام نمی‌شود و تجاوز را دردناک‌ترین تجربه‌ای می‌دانند که می‌تواند گریبان یک نفر را بگیرد. اگر شما قربانی آزاری در دوران کودکی یا بزرگسالی‌تان شده‌اید، خواندن این صفحه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


    در این چند خط، نه می‌خواهیم شما را به قوی تر بودن و فراموش کردن مجبور کنیم و نه می‌خواهیم بگوییم که فقط انتقام شما را آرام می‌کند. این بار می‌خواهیم به شمایی که تصویر دلخراش یک آزار را در ذهن خود قاب کرده‌اید، بگوییم که اگر در تمام روزهای گذشته با خشم و ترس و اضطراب زندگی کرده‌اید حق با شماست و این امید را پیش چشم‌تان بیاوریم که اگر چند قدم به جلو بردارید و از اطرافیان‌تان و روانشناسان کمک بگیرید، می‌توانید روزهای آرام تری را تجربه کنید.


    مشکل شما اصلا کوچک نیست
    نمی‌خواهیم با توصیه‌های بی‌مورد، شما را آزرده‌تر کنیم. اگر بعد از این اتفاق، با هجوم خشم، اضطراب، ترس یا عصبانیت روبه‌رو شده اید، خود را سرزنش نکنید. اتفاقی که برای شما افتاده است، دشوارتر از آن است که با چند توصیه ساده از پس برطرف کردنش بربیایید. میزان زمان و تلاشی که برای رها شدن از این احساسات به آن نیاز دارید، با توجه به سن شما در زمانی که این اتفاق رخ داده و میزان و شدت آن متفاوت است....

     

    بقیه در ادامه مطلب...

    آزو اسپرمی چیست؟

    آزو اسپرمی چیست؟

    آزواسپرمی چيست؟
    آزواسپرمی (Azoospermia) در پزشکي به مواردي اطلاق مي شود که در آن مايع مني مرد فاقد اسپرم يا به عبارت ديگر تعداد اسپرمهاي مرد صفر مي باشد. در اينگونه مردان هيچ اتفاق قابل تشخيصي در ظاهر مايع مني نمي افتد، چون حدود يک درصد حجم مني را اسپرمها تشکيل مي دهند. تشخيص آزواسپرمي در يک مرد شوک بزرگي براي وي است. اين مردان داراي ميل جنسي و عملکرد جنسي طبيعي هستند و فقط مشکل باروري دارند.

     

    تشخيص اين بيماري فقط با آزمايش ميکروسکوپيک مايع مني مي باشد که بايد حداقل در دو آزمايش به فاصله 4 هفته از همديگر تائيد شود. در ضمن براي تشخيص آزواسپرمي بايد از روش استاندارد آزمايش مايع مني که سازمان بهداشت جهاني توصيه کرده است استفاده نمود. در بعضي از مردان که آزمايشگاه گزارش آزواسپرمي کرده است، اگر مايع مني سانتريفوژ شود و رسوب حاصل از سانتريفوژ آزمايش گردد، اسپرم يافت خواهد شد که به آن اسپرم مخفي يا کريپتواسرمي گفته مي شود.آزواسپرمي با فقدان مايع مني متفاوت است. در يک عده از مردان بنا به عللي پس از انزال مايع مني وجود ندارد، اين بيماري انواع مختلف دارد و جاي بحث آن اينجا نيست.

     

    آزواسپرمي داراي دو علت کلي است:

    يا انسدادي در مسيري که اسپرم را منتقل مي کند وجود دارد که به آن آزواسپرمي انسدادي مي گويند و يا اينکه بيضه ها اسپرم توليد نمي کنند که به آن آزواسپرمي غير انسدادي مي گويند. اندازه بيضه و اندازه گيري ميزان هورمون FSH خون به ما کمک مي کند که به سرعت تشخيص احتمالي را بدهيم. اگر اندازه بيضه ها کوچک و ميزان هورمون FSH بالا باشد، به احتمال زياد فرد دچار آزواسپرمي غير انسدادي است و شانس بچه دار شدن تقريبا صفر است. گاهي بعضي از مردان بطور مادرزادي داراي فقدان لوله هاي مني بر هستند. در اين مردان حجم مني فوق العاده کم و حدود نيم ميلي ليتر مي باشد.


    در مرداني که مبتلا به آزواسپرمي انسدادي هستند براي درمان از روشهاي زير، بسته به شرايط بيمار مي توان استفاده کرد:
    1. پيوند لوله مني بر (واز) به اپيديديم با ميکروسکوپ که در اصطلاح پزشکي به آن Vasoepididymostomy مي گويند. آن يک عمل جراحي فوق العاده مشکل است که با ميکروسکوپ انجام مي شود و حدود سه ساعت طول مي کشد. چون قطر لوله مني بر و اپيديديم فوق العاده اندک است، ميزان موفقيت اين عمل نيز کم است. در دست بهترين جراحان در حدود 25 درصد موارد اسپرم در مايع مني ظاهر مي شود ولي چون کيفيت اسپرم پائين است، ميزان حاملگي فقط 10 درصد است.


    2. اسپرم براي رسيدن به مايع مني به ترتيب از راههاي زير عبور مي کند: اپيديديم، لوله مني بر و مجراي انزالي. گاهي انسداد در مجراي انزالي است. درمان اين بيماران نسبتا راحت است مي توان از طريق مجراي ادرار با يک برش ساده مجراي انزالي را باز کرد.

     

    بقیه در ادامه مطلب...

    چطور خانومی را سرشار از عشقتان کنید

    چطور خانومی را سرشار از عشقتان کنید

    آقایان می‌دانیم که خانمتان برایتان مرموز است، نه می‌دانید کی حالش خوب است، نه می‌دانید کی حالش بد است. درست است، زن‌ها آدم‌های احساسی هستند. احساسات آنها مثل اقیانوس در حرکت است؛ یک زمان آرام و روز بعد خروشان.

    امروز خبر خوبی برایتان دارم: لازم نیست دیگر در خدمت موج‌های خانم‌ها باشید. خیلی کارها هست که می‌توانید انجام دهید تا همسرتان همان لحظه احساس دوست داشته شدن کند.

    بگذارید با چیزی شروع کنیم که خیلی مهم است بدانید: اگر همسرتان از دستتان ناراحت است، می‌توانید ۹۰٪ مطمئن باشید که دلیلش این است که به طریقی تصور می‌کند دوستش ندارید.

    همسرتان وقتی بداند که دوستش دارید، سرحال می‌شود. سرشار از این حس می‌شود که برایتان خاص و مهم است. توجه، مراقبت و عشق شما برای او بهترین دارو است.

    تصور کنید که همسرتان یک تانکر عشق در خودش دارد که به او دیکته می‌کند در هر موقعیت چطور رفتار کند. وقتی تانکر درونی‌اش پر شده باشد، عشق زیادی دارد که به شما بدهد. او این عشق را به شکل خنده، مهربانی و حرکات محبت‌آمیز به شما نشان می‌دهد. اما وقتی این تانکر درونی خالی باشد، بدون سوخت خواهد ماند و عشقی که به شما و دنیا دارد کم‌کم تمام می‌شود.

     

    بقیه در ادامه مطلب...

    ليست صفحات

    تعداد صفحات : 1
    صفحه قبل 1 صفحه بعد
    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

        تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک و اس ام اس و ترول و پست های فیسبوکی و آدرس 30star.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته بعد از ثبت لینک بدون ثبت لینک ما در سایت یا وبلاگ شما لینک شما قرار می گیرد ما قرار میگیرد.توجه کنید که تبادل با سایت ما بالا رفتن بازدید و الکسای شما را رقم میزند






    آخرین نظرات کاربران
    سحربانو - سلام علی
    خوبی؟
    منو یادته؟
    قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
    چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

    علی بهم سر بزن منتظرتم - 1393/10/9
    نازی - سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی علی ؟
    چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن ............. - 1393/10/3
    نازی - سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی علی ؟
    چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن ............. - 1393/10/3
    نازنین - واقعا وبلاگ خوبی دار
    ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

    اینم آدرسه وبلاگه:
    http://nazi-joon-jooni.loxblog.com - 1393/9/1
    نازنین - چطوری علی
    خوش میگذره؟
    بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی علی ؟
    دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

    اینم آدرسه وبلاگمه:
    http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

    والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
    علی منتظرتما - 1393/8/29
    ای وای من - بنده خدا شما هم نذارید - 1393/7/17
    منصور - وبلاگ خیلی جذاب و خوبی دارید و امیدوارم روطز به روز بازدید وبلاگتان بالا تر رفته و من نیز مطالب بیشتری بیایم و بخوانم
    خوشحال میشم شما نیز به وبلاگم بیاید و نظرتان را درباره وبلاگم ثبت نماید
    با اروزی بهترین ها برای شما یا حق
    pershin1.loxblog.com - 1393/7/15/30st
    اشکان جوووون - عالـــــــــــــــــــــــــــ ـــیه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:خواهس میکنم وظیقه بود - 1393/7/15
    fatemeh - عالی علی جون - 1393/7/14
    پارمیدا - ممنون
    پاسخ:خواهش می کنم - 1393/7/14/30st
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت تفریحی و سرگرمی سی استار امتیاز دهید